من فلک زده و دختر دایی ://

بدبختی از اونجا شروع شد که خواهرم 61 کنکور ریاضی شد و منم که سمپادی بودم انتظارا ازم بالا رفتو کل خونواده و محل منو الان یه دکتر میبینن غافل ازینکه این پسر برخلاف سالای پیش اصن حس درس خوندنش نمیاد ://

دو ساعت پیش بود که دخی داییم ( از خواهرم بهم نزدیکتر) تل بهم پی ام داد که درس میخونی یا ن تنبل خان ؟ و منم فی الحال با یه حرف قاطعانه جوابشو دادم  که ن :// و ازونجایی که اونم تیزهوشان درس میخونده و از بچگی بهم مشاوره  داده شروع کرد صحبتو کلی منو به راه راست هدایت کرد که بشین بخون بچه تو درست خوبه ، 5 سال شده تو این مدرسه لنتی عین خر خوندی حالا نخوندنت گرفته بز نفهم ، صب کن از مسافرت بیام حالیت میکنم (یکمم فحش داد که نمیگم دگ).

راستش من از تهدیداش عین چی میترسم ( حالانپرسین عین چی :/ ) و  واسه اینکه خودمو ازین مهلکه بسی خوفناک نجات بدم گفتم : من غلط کنم دیگه نخونم از فردا ساعت 4 صب شروع میکنم به خوندن  فق تو که بهم نمیزنی ن جانا؟؟  اونم با  با یه ایموجی خنده گفت : نه خلم تو بخون واست یه سوغاتی خوبم میارم . فک میکنین تو اون لحظه چیکار کردم ؟ عادیه که در این مواقع عین دخترا جیغ میکشم ومامانمم با یه جمله : درد چته تو باز قلبم ریخت روانی منو آروم میکنه :)) .

 پ.ن: کم پیدا میشه ازین دخترا پس خواهرم حجابت  :))

۲۲:۰۱
رنگارنگ :)
۱۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۴۸
کاش دخترای فامیل منم اینجوری بودن...خدا حفظشون کنه،قدرشو بدونید:)

پاسخ :

ممنـون. حتمـا:)
آقای برادر
۱۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۲
یعنی تا الان یه چندتا وب رفتم همشون کنکوری بود موضوعش....هعیی کنکور...کنکور دستم بهت برسه نصفت میکنم:/ 

پاسخ :

آره بخـدا زندگـی مارو مختڶ کـرده💤🌒
ناشناس
۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۱:۱۶

باید ازت بزرگتر باشه انگاری ...

پاسخ :

آره 4 سال ...
aban :/
۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۵:۲۷
باشد که خدا به ما نیز نظرى بنماید و از این مهلکه نجاتم دهد ( کتابش را بر زمین میکوباند )

پاسخ :

بـد به دڶ راه مـده خدا با ماسـت ینـی کلیشـ واس ماس 😂

پر ِ بنفش
۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۶:۵۰
این قضیه سمپاد جدن عادلانه نیست وقتی از بیرون نگاش میکنی. هرکی هر فکری میخواد میکنه ولی کسایی که سمپادن جدی جدی میفهمن -.-

به شخصه صد تا ازین دخترداییام داشتم با این حال الان من، نوچ. فایده نداشت!

پاسخ :

آره واقعـن :)
شمام سمپادے؟
پر ِ بنفش
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۳۵
بله!

پاسخ :

آها موفق باشی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan